Waarmee kunnen we je helpen?
Online én in de winkel tevreden klanten: daar doen we het voor! Check hier onze service.
Het kan wel eens voorkomen dat je een bestelling terug wilt sturen. Wat de reden ook is, je hebt 30 dagen de tijd om de bestelling te annuleren. Onder aan de pagina is ons retour beleid in het engels te lezen.
Na de annulering heb je nog een keer 30 dagen de tijd om de bestelling naar ons terug te sturen. Als het pakketje weer bij ons binnen is, krijg je het volledige orderbedrag gecrediteerd. Wil je retourneren? Stuur ons dan een mail. Beschrijf je aankoop, datum en de reden van retournering. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Stuur niet zomaar een artikel retour, maar wacht op onze instructies. De kosten van de retourzending zijn voor jezelf.
Zodra wij het pakket hebben ontvangen, zullen wij binnen 14 dagen het openstaande bedrag weer terugstorten. Mocht het product of de verpakking erger beschadigd zijn dan nodig is om het product te proberen, kunnen we deze waardevermindering van het product aan je doorberekenen. Behandel het product dus met zorg en zorg ervoor dat deze tijdens het terugsturen goed verpakt is.
Sommige artikelen kunnen vanwege hun aard of hygiënische overwegingen niet meer geretourneerd of geruild worden. Dit geldt voor:
Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. Wij zijn te bereiken via ons telefoonnummer of via ons contactformulier.
Wil je het product ruilen? Dat is helemaal geen probleem. Neem dan contact met ons op. Wij zijn te bereiken via ons telefoonnummer of via ons contactformulier. Je betaalt zelf de kosten voor terugsturen van het product.
Per ongeluk een verkeerd bezorgadres doorgegeven? Neem dan zo snel mogelijk contact met ons op. We proberen dan de bestelling nog voor je te wijzigen.
Wij doen ons uiterste best voor jou als klant. Daar hoort bij dat je eenvoudig contact met ons kunt opnemen. Mocht je vragen hebben, dan kun je ons bereiken via het contactformulier of telefonisch 050 5033907
Returns
After cancellation, you have another 30 days to send the order back to us. Once the package is received, the full order amount will be credited back to you. Want to return an item? Send us an email with details about your purchase, date, and reason for the return. We will contact you as soon as possible. Please do not return any items without our instructions. The return shipping costs are your responsibility.
Once we receive the package, we will refund the outstanding amount within 14 days. If the product or its packaging is damaged beyond what’s necessary to inspect it, we may charge you for any reduction in value. Therefore, handle the product with care and ensure it is well-packaged when returning.
No Right to Return
Certain items cannot be returned or exchanged due to their nature or hygiene reasons. This applies to:
Problem with the Order?
Please contact us as soon as possible. We are reachable by phone or through our contact form.
Want to Exchange for Another Product?
Want to exchange the product? No problem. Contact us, and we’ll help you with the process. You’ll cover the return shipping costs.
Entered the Wrong Delivery Address?
Accidentally entered the wrong delivery address? Contact us as soon as possible, and we’ll try to update your order.
Contact
We do our utmost to provide excellent service to our customers. If you have any questions, you can reach us via the contact form or by phone at 050 5033907.
De handelsnaam van ons bedrijf is:
Velodroom Holding B.V.
Vestigingsadres:
Kanaalstraat 63A
9301 LR Roden
KVK 77184874
Velodroom bezorgt vanaf € 75,- gratis binnen de BeNeLux. Verzendkosten voor bestellingen onder € 50,- zijn €7,5. Alle prijzen op onze website zijn inclusief btw en eventueel exclusief verzendkosten.
Je kan je bestelling ook bij Velodroom afhalen: Kanaalstraat 63A, Roden. Er worden dan vanzelfsprekend geen bezorgkosten in rekening gebracht.
Als een bestelling op voorraad is en de betaling door ons in goede orde is ontvangen, wordt deze binnen 2 tot 3 werkdagen verzonden. In het geval van meerdere artikelen, leveren wij op het moment dat de gehele bestelling op voorraad is.
Na plaatsing van je bestelling ontvang je per mail een orderbevestiging. Wanneer de bestelling is ingepakt en klaar voor verzending, ontvang je nog een bericht met een track & trace link.
Met iDeal kan je zonder extra kosten direct online betalen. Het is veilig en snel. Velodroom ontvangt direct een melding van jouw betaling. We gaan daarom meteen met jouw bestelling aan de slag.
Je kan ook met de creditcard betalen. Het orderbedrag wordt direct bij het vrijgeven van de bestelling van jouw creditcardrekening afgeschreven. Wij berekenen hiervoor geen extra kosten.
Wij doen onze uiterste best om alle artikelen in topconditie aan je te leveren. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling kapot gaat tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor je aanspraak kunt maken op garantie.
Wettelijk gezien ben je verplicht om binnen twee maanden na constatering van het gebrek dit bij ons te melden. Als het gebrek binnen de garantie valt, dan zullen wij kosteloos zorgen voor reparatie of vervanging.
Als het defect te wijten is aan een materiaal- of constructiefout kan je aanspraak maken op de garantie. In overleg met de fabrikant/leverancier wordt voor reparatie of vervanging van het defecte onderdeel of het artikel gekozen. Als er schade is opgetreden door oneigenlijk gebruik, dan valt dit niet onder garantie.
Velodroom biedt op alle artikelen de wettelijke garantietermijn. Voor sommige artikelen wordt door de fabrikant een langere garantietermijn geboden.
We hopen natuurlijk dat je tevreden bent en blijft over je aanschaf. Is er toch iets niet oke? Dan lossen we dat graag zo snel mogelijk met je op. Stuur ons dan een mail. Beschrijf je aankoop, datum en wat er mis is. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op. Stuur niet zomaar een artikel retour, maar wacht op onze instructies. Je kan natuurlijk wel met je defecte artikel naar Velodroom komen.
Het kan altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Heb je een klacht? Neem dan contact met ons op. Samen komen we vast en zeker tot een oplossing. Zie ook artikel 16 en 17 van onze Algemene voorwaarden. Komen we er onverhoopt niet uit? Dan is het mogelijk om het geschil aan te melden voor bemiddeling via Stichting WebwinkelKeur via https://www.webwinkelkeur.nl/kennisbank/consumenten/geschil. Het is voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr.
In onze webshop vind je een deel van het assortiment dat we ook in de winkel in Roden verkopen. Bij ieder artikel staat de actuele voorraadstand. In een uitzonderlijk geval kan het voorkomen dat een artikel tegelijk in de winkel en online wordt verkocht. Wij berichten je dan zo spoedig mogelijk via e-mail. Je kan er dan voor kiezen om op jouw bestelling te wachten als deze nog bijbesteld kan worden, een alternatief artikel uit te zoeken of jouw bestelling te annuleren. Het wijzigen of annuleren van jouw order is uiteraard geheel kosteloos.
Velodroom Roden respecteert in onze activiteiten uw privacy. Wij willen je zo goed mogelijk van dienst zijn. Daarom hebben wij soms persoonlijke gegevens nodig om die dienstverlening zo optimaal en veilig mogelijk te laten verlopen.
Het beschermen van de veiligheid en privacy van jouw persoonlijke gegevens is niet alleen in jouw belang maar ook in het belang van Velodroom Roden zelf.
Velodroom Roden volgt hiermee ook de wet- en regelgeving, die eisen stelt aan het gebruik van privacygevoelige informatie.
Met de privacyverklaring hopen wij je duidelijk te maken waarom wij bepaalde informatie verzamelen, hoe wij die informatie gebruiken en opslaan en met wie wij die informatie kunnen delen.
Je kunt onze website bezoeken zonder dat je ons vertelt wie je bent en zonder dat je daarvoor persoonlijke gegevens moet vrijgeven. Als je besluit ons die persoonlijke informatie te willen geven die wij nodig hebben voor het aanvragen van een product, of met je te kunnen corresponderen, garanderen wij dat die informatie vertrouwelijk wordt behandeld.
Velodroom Roden streeft ernaar de kwaliteit, vertrouwelijkheid, juistheid en volledigheid van de persoonlijke informatie te bewaken. Wij gebruiken adequate technische en beheersprocedures om de informatie nauwkeurig, actueel en compleet te houden. Aanvragen van klanten voor het aanpassen of verwijderen van persoonlijke informatie worden zo snel mogelijk behandeld. Wanneer je aangeeft dat bepaalde informatie niet mag worden gebruikt als basis voor verder contact, respecteren wij dat. Hierdoor blijft jouw privacy gewaarborgd. Voor zover benodigd, is de persoonsgegevensverwerking door Velodroom Roden aangemeld bij het College Bescherming Persoonsgegevens (CBP).
Wanneer je onze website bezoekt kunnen wij tijdelijk enige informatie opslaan op jouw computer in de vorm van een “cookie”. Het opslaan van tijdelijke gegevens in een cookie helpt ons om de inhoud van onze website beter af te stemmen op jouw behoeften en het gebruikersgemak te vergroten. De gegevens worden in een tijdelijke cookie opgeslagen. Dit betekent dat de door jou ingevulde gegevens slechts zolang bewaard worden als dat je jouw internetbrowser geopend hebt. Bij het beëindigen van jouw browser wordt het cookie verwijderd.
De website bevat links naar websites van andere partijen. Velodroom Roden draagt geen verantwoording over de vertrouwelijkheid, juistheid en volledigheid van de gegevens op sites van andere partijen.
Heb je vragen of opmerkingen over ons privacy beleid, dan vind je op onze contactpagina alle informatie waarmee je contact met ons kunt opnemen. Uiteraard waarderen wij goede suggesties ten zeerste, aarzel niet ons te vertellen op welke punten wij onze service mogelijk kunnen verbeteren.
Velodroom Roden behoudt zich het recht voor deze privacyverklaring te allen tijde en zonder kennisgeving vooraf te wijzigen. Elke verandering wordt kenbaar gemaakt op onze website.